Ja, u kunt bij ons terecht in alle 3 de vestigingen voor het onderhoud van uw fiets. We bieden professionele onderhouds- en reparatiediensten om ervoor te zorgen dat uw fiets in optimale conditie blijft. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of om een afspraak te maken voor onderhoud aan uw fiets.
Bezorgingen
Wat is de levertijd van een fiets?
De levertijd van een fiets is afhankelijk van de voorraadstatus. En deze kan weer verschillen tussen de verschillende maten en kleuren waarin een fiets leverbaar is. Als een fiets bij ons op voorraad is, dan kan je zelf een bezorgdatum selecteren. Over het algemeen heb je de fiets dan binnen een week in huis. Als de fiets niet bij ons op voorraad is, dan is de levertijd afhankelijk van de tijd die de leverancier nodig heeft om de fiets te produceren en aan ons uit te leveren. Zodra je een fiets hebt besteld die bij de leverancier vandaan moet komen, zorgen wij ervoor dat je uiterlijk na 48 uur een verwachte leverdatum krijgt te horen. Helaas is het op dit moment enorm druk bij alle fietsleveranciers. Dit heeft als gevolg dat we de levertijden niet altijd kunnen garanderen en helaas soms worden uitgesteld.
Wanneer wordt mijn fiets bezorgd?Â
Met onze eigen bezorgservice bezorgen wij zes dagen per week in heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden). Als een fiets op voorraad is, dan kies je bij het bestellen zelf de gewenste
Wat zijn de kosten voor een proefrit?
Een proefrit is geheel vrijblijvend en gratis. Plan je proefrit hier eenvoudig in.
Is afhalen van mijn fiets mogelijk?
Jazeker, je kan je nieuwe fiets ook gewoon gratis afhalen in één van onze winkels. Je kiest in het bestelproces voor de optie ‘Afhalen in 1 van onze winkels’ en vervolgens kan je de gewenste winkel selecteren. Je fiets staat op de gekozen dag volledig afgesteld voor u klaar, eventuele accessoires worden ook gelijk gemonteerd op uw fiets. En je kan de fiets ter plekke in de winkel betalen. Een overzicht van al onze winkels vind je op onze winkelpagina.
Â
Wat zijn de bezorgkosten voor mijn bestelling?
De bezorgkosten verschillen per product. Bij elk product staat zowel op de pagina zelf als in de winkelwagen vermeld wat de bezorgkosten zijn. Zo weet je altijd vooraf waar je aan toe bent.
Alle volwassen fietsen worden gratis verstuurd vanaf 300,00. Hetzelfde geldt voor bijna alle kinderfietsen. Indien er wel verzendkosten in rekening worden gebracht, dan bedragen deze 19,50 in het geval van een kinderfiets. Voor alle accessoire bestellingen onder de 50,- geldt een tarief van 5,95. Is de waarde van je bestelling hoger? Dan wordt het gratis verzonden.
Ook is het mogelijk om een fiets naar het buitenland te versturen. In België rijden wij op donderdag met onze eigen bezorgroute en bezorgen wij volwassen fietsen gratis. Het bezorgen van je fiets in Duitsland kost 44,95. Voor de overige landen binnen de EU kun je contact opnemen met onze klantenservice voor de geldende tarieven.
Bieden jullie fietsonderhoudsdiensten aan?
Wat is de duur van de garantie op mijn fiets?
Op normale gebruikte fietsen en elektrische fietsen geldt een garantieperiode van 3 maanden. Voor nieuwe normale fietsen bedraagt de garantie 1 jaar, terwijl nieuwe elektrische fietsen een garantieperiode van 2 jaar hebben.